Co mają ze sobą wspólnego animator czasu wolnego oraz eventy a program partnerski.

Animator czasu wolnego oraz eventy a program partnerski.Co mają ze sobą wspólnego animator czasu wolnego oraz eventy a programy partnerskie i zarabianie przez internet o którym pisałem w poprzednim wpisie? W pierwszym momencie może się wydawać, że niewiele. Jadąc kilka tygodni temu do Krakowa na spotkanie związane z pewnym bardzo interesującym programem partnerskim z branży usług medycznych nawet o tym nie myślałem. Ale gdy na tym spotkaniu poznałem Jakuba B. Bączka, to zrozumiałem, że bardzo ważne jest aby firmy mające programy partnerskie organizowały przynajmniej raz w roku event dla swoich partnerów który prowadziłaby wyspecjalizowana firma lub zawodowy animator czasu wolnego. A wynika to między innymi z tego, że czasy amatorstwa w tej branży już minęły i ludzie chcą uczestniczyć w eventach zorganizowanych w ciekawy, innowacyjny sposób oraz brać udział w rozrywce na wysokim poziomie. Rozmawiając na ten temat ze znajomymi, stwierdzam że dużo firm zdaje sobie z tego sprawę i organizuje takie imprezy. Nie dotyczy to jednak wszystkich. A to przecież ważny aspekt, zwłaszcza dla partnerów którzy są w programach partnerskich działających tylko z wykorzystaniem Internetu. Osoby te na co dzień nie mają innej możliwości aby poznać się bliżej i wspólnie uczestniczyć w szkoleniach niż właśnie eventy. A moim zdaniem to ważny czynnik w rozwoju takich programów.

Jakub B. Bączek-animator czasu wolnego i organizator eventów.

Jakub Bączek to młody biznesmen, milioner i mentor. Człowiek który osiągnął wolność finansową,o nietuzinkowej osobowości którego niewątpliwie warto poznać. Niezwykle bezpośredni, otwarty, sympatyczny i czasem kontrowersyjny. Trudno jest nie zauważyć Jakuba Bączka gdyż wzrost ma powyżej przeciętnej. Ale widząc go po raz pierwszy skojarzył mi się raczej z wyluzowanym studentem na praktykach niż z człowiekiem, który jest właścicielem jednej z największych i najlepszych firm eventowych. STAGEMAN POLSKA to lider animacji czasu wolnego w Polsce i Europie. Jakub Bączek jest autorem licznych publikacji z zakresu eventów, animacji, sportu, psychologii, marketingu i pedagogiki i przede wszystkim praktykiem tej branży. Były młodzieżowy reprezentant Polski w siatkówce i trener drużyn siatkówki kobiecej. Nie wiem czy wiecie, że to jego firma została wybrana przez UEFA na supervisora Maskotek Euro 2012 na Polskę.(więcej informacji o Jakubie Bączku na stronie http://www.jbbcoaching.pl/

Animator czasu wolnego eventy

To bardzo ciekawa historia o której nie będę tutaj pisał, ale która przede wszystkim uświadomiła mi, że warto mieć marzenia i wierzyć w siebie. Jakub B.Bączek jest najpopularniejszym szkoleniowcem animatorów czasu wolnego i psychologii eventów w Polsce który jednocześnie promuje i popiera ciekawe pomysły biznesowe, w tym programy partnerskie. Jego sposób na dobry biznes to znaleźć niszę w której nikt nie działa albo prawie nikt. Proste, prawda? Tym sposobem trafił w rynek eventowy i animacji czasu wolnego. Jest niekwestionowanym autorytetem i wyznacza standardy w tej dziedzinie. Zrobił oszałamiającą karierę w dobrym tego słowa znaczeniu, branży eventowej a teraz zaangażował się między innymi w projekt Klub Zdrowia gdyż spełnia to jego kryteria bardzo ciekawej, niezagospodarowanej jeszcze, a w związku z tym perspektywicznej branży. I w dalszym ciągu uważa, że branża eventów i animacji czasu wolnego w Polsce ma jeszcze swoje najlepsze lata przed sobą. Dlatego osoby zainteresowane tą branżą i zawodem: animator czasu wolnego mogą w krótkim czasie zdobyć niezbędną wiedzę i perspektywiczny zawód odbywając szkolenia w jego firmie  Stageman Polska.

Eventy jako ważne narzędzie marketingowe.

Event to szerokie pojęcie niemniej Jakub B. Bączek w swojej książce „Psychologia Eventów” podjął próbę zdefiniowania tego zjawiska zaznaczając, że i tak nie da się ująć wszystkich najważniejszych elementów eventu gdyż niektóre jego formy będą się wymykały definicji. Oto definicja:

 EVENT- to niecodzienne i wyjątkowe, aczkolwiek zaplanowane, wydarzenie dla ludzi, które ma za pomocą określonego budżetu i nakładów pracy ludzkiej, dostarczyć przeżyć i emocji, będących celem organizatora, przy czym cel ten może mieć znaczenie w aspekcie marketingowym, PR- owym, politycznym, społecznym, rekreacyjnym, kulturalnym, dobroczynnym lub psychologicznym.

 Po liczne przykłady konkretnych eventów zapraszam do książki „PSYCHOLOGIA EVENTÓW”. Niewątpliwie eventy stały się ważnym narzędziem marketingowym, sprzyjającym wymianie doświadczeń biznesowych, rozwojowi osobistemu, lepszemu poznaniu się partnerów i jednocześnie jest to dobry sposób na wypoczynek, relaks i rozrywkę na wysokim poziomie. Dla osób które działają w programach partnerskich rozwijających się tylko poprzez sieć internetową to jedyny sposób aby się spotkać i bliżej zintegrować. Wobec tego liderzy takich programów partnerskich powinni wziąć pod uwagę możliwość użycia eventów do zintegrowania całych zespołów ludzi którzy na co dzień nie mają takich możliwości co będzie z korzyścią dla wszystkich.A można to zrobić z pomocą osoby która posiada zawód: animator czasu wolnego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge